فرهنگی

ساخت وبلاگ

برنامه ي عصر جديد يکي از برنامه هاي پرحاشيه اي است که انتقادات و پيشنهادات فراواني را در پس دارد درحالي که اين برنامه نتيجه و هدف مثبتي دارد و ساخته شده تا نخبگان و کساني که از استعداد هاي خاصي برخوردارند به روي صحنه ي قاب عصر جديد آمده و استعداد و توانايي خود را به نمايش بگذارند تا ديده شوند ، حمايت شوند و به آن جايي که لياقتش را دارند برسند؛ برنامه عصر جديد که تهيه کننده و کارگردان آن احسان عليخاني است با پشتيباني شرکت به پرداخت ملت از همه کساني که به روي قاب عصر جديد حاضر مي شوند حمايت ميکند تا علاوه بر ديده شدن يک کمک مالي نيز بشوند تا بتوانند به خواسته هاي خود برسند .

در اين برنامه اشخاص بسياري هم آمدند که نه تنها در فضاي رسانه اي بلکه در فضاي مجازي و اينترنت نيز حسابي سر و صدا به راه انداختند، اجرا هايي تحت عنوان " خواستگاري از احسان عليخاني در عصر جديد " ، " خواستگاري در عصر جديد " ، " رقص احسان عليخاني و امين حيايي در عصر جديد " ، " پسري که همرو سر کار گذاشت " ، " دعواي شديد در عصر جديد " و... که بازديد هاي فراواني داشتند، اما با همه اين تفاسير انتقادات بسياري نيز به اين برنامه مي شود، انتقاداتي مانند : کپي بودن اين برنامه از برنامه هاي خارجي ، انتخاب اشتباه احسان عليخاني در مورد داوران و ... با وجود همه اين انتقادات باز هم اين برنامه بازديدکننده بسياري دارد، با توجه به مشغله کاري مردم که خيلي از آنها توانايي مشاهده برنامه رو ندارند ، تمام قسمت هاي برنامه عصر جديد و فيلم اتفاقات و حواشي عصر جديد را مي توانيد در سايت هاي مختلف مشاهده کنيد ، امام ما پيشنهاد مي کنيم که اين فيلم هارا به صورت کامل و بدون واتر مارک از سرويس اشتراک ويديو تي وي بتا مشاهده کنيد.

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : خواستگاری,از,احسان,علیخانی,در,عصر,جدید, نویسنده : kavoosifar daneshamoozbartar بازدید : 189 تاريخ : شنبه 28 ارديبهشت 1398 ساعت: 3:00

درن فلچر گزینه اصلی پست مدیرفنی باشگاه منچستریونایتد

  • درن فلچر گزینه اصلی پست مدیرفنی باشگاه منچستریونایتد

    به گزارش وبسایت نود، منابع معتبر در انگلیس از بازگشت فلچر به عنوان مدیرفنی منچستریونایتد، خبر می دهند. فلچر 35 ساله، سابقه سالها فعالیت در یونایتد را به عنوان بازیکن دارد و در اواخر دوران بازیگری خود راهی وست برومویچ و سپس استوک سیتی شد.

    یونایتد زمان زیادی است که قصد دارد پست مدیرفنی یا مدیرفوتبالی را به بدنه مدیریتی خود وارد کند و نام های زیادی به این پست لینک شدند، اما حالا به نظر می رسد شانس فلچر بیش از سایرین است. یونایتد به دنبال فردی است که بتواند با وودوارد به عنوان مدیراجرایی باشگاه و اوله گونار سولسشائر به عنوان سرمربی، همکاری ثمربخشی داشته باشد.

    در عین حال ذکر شده است که مدیرفنی جدید باشگاه قرار نیست فرد تصمیم گیرنده اصلی در جذب بازیکن باشد و مسئولیت های کلان تری را برعهده خواهد داشت.

    فلچر در فصل گذشته برای استوک سیتی بازی کرد ولی قراردادش با این تیم به پایان رسید و با این وجود هنوز تصمیمی برای بازنشستگی از دنیای بازیگری اعلام نکرده است.

    1878

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : درن,فلچر,گزینه,اصلی,پست,مدیرفنی,باشگاه,منچستریونایتد, نویسنده : kavoosifar daneshamoozbartar بازدید : 159 تاريخ : چهارشنبه 25 ارديبهشت 1398 ساعت: 3:19

در این مقاله قصد داریم تا در خصوص صفحه کابینت و انواع آن و جایگاه این محصول در بازار کابینت و دکوراسیون بپردازیم ، اگر شما هم جز علاقمندان به این صنف یا موضوع هستید و یا اطلاعات کمی در این خوصوص دارید توصیه میشود که این مقاله را حتما مطالعه بفرمایید.

انواع صفحه کابینت

صفحه کابینت را با توجه به جنس ماده استفاده شده در آن میتوان به چند دسته تقسیم کرد

صفحه کابینت ام دی اف چیست ؟

مطمئنا با ورق های ام دی اف آشنایی دارید وقتی ورق های ام دی اف برای استحکام بیشتر  چند لایه به هم چسبانده شده و برای چلوگیری از نفوذ رطوبت و خراشیدگی یک لایه با نام روکش HPL روی آن کشیده میشود در واقع صفحه کابینت ام دی اف تولید میشود.

جایگاه صفحه کابینت ام دی اف در بازار

هنگام انتخاب متریال های کابینت آشپزخانه خود صفحه کابینت ام دی اف را فراموش نکنید ، این صفحه کابینت ها برای مدیریت بودجه شما در هزینه تمام شده کابینت آشپزخانه تهیه شده اند و هم از لحاظ قیمت و هم از لحاظ زمان و اجرای صفحه کابینت آشپزخانه خود گزینه ای مناسب است و جز اولین متریال هایی میباشد که در صنعت کابینت آشپزخانه و دکوراسیون از آن استفاده میشد که بعد ها با پیداش انوع سنگ های مصنوعی و ورق های کامپوزیتی رقیبی جدی برای این محصول پدیدار گردید.

صفحه کابینت

صفحه کابینت

 

روکش HPL چیست ؟

اچ پی ال مخفف کلمه لاتین High pressure laminate می باشد با انواع و اقسام طرح های مختلف اعم از طرح های چوب ، سنگ ، بتن و …. در چند سطح مات و براق و فینیش دار ( برجسته ) تولید می گرددساختار اچ پی ال که از آن به عنوان روکش صفحه ی کابینت استفاده می شود از ترکیب لایه های سلولزی و رزین تشکیل شده که آن را در دمای ۱۴۵ درجه سانتیگراد و با فشار ۳۰۰ بار به صفحات فوق العاده محکمی تبئیل می شوند ، لایه های رنگ و ملایمنه کخه به عنوان روکش روی این سطح فشرده کشیده می شوند.

اما چه چیز باعث می شود که این پانل ها از هم جدا نشوند ، این استحکام به خاطر دوام و مقاومت شیمیایی بالا و چسبندگی سریع و پایداری رزین است که این مسئله در تولید شرکت های مختلف تولید کننده باعث کیفیت متفاوت آنها می باشد.

از خواص برجسته صفحه کابینت اچ پی ال می توان به آنتی باکتریال ، آنتی الکترو استاتیک و قابل شستشو بودن آن نام برد که این باعث پاکیزه نگه داشتن محیط می شود به همین دلیل بسیار مهم است که در اغلب رستوران ها و بیمارستان ها و نماهای داخلی ساختمان و در آشپزخانه به عنوان صفحات کابینت از آن استفاده می شود.

صفحه کابینت

صفحه کابینت

 

در زیر به صورت مختصر به چند مقاومت اچ پی ال اشاره می کنیم .

  • مقومت های رطوبتی

اچ پی ال در برابر بخار آب و رطوبت مقاوم است به طوری که در حالت غوطه وری در آب کمتر از ۶ درصد و ضخامت ایجاد شده به علت در معرض بودن آب کمتر از ۱۰ درصد می باشد

  • مقاومت در برابر حرارت

اچ پی ال تا دمای ۱۸۰ درجه سانتیگراد تحمل دمای خشک و شوک حرارتی را دارد بدین گونه که با گذاشتن یک قابلمه یا ماهی تابه داغ بر روی صفحه کابینت هیچ تغییری در آن صورت نمی گیرد ، حتی تغییرات ابعادی در دمای بالای سیگار بدون تغییرات رنگی و شهودی کمتر از ۳ درصد می باشد.

این دو مورد از مهمترین و سئوال برانگیزترین مسائل ممکن برای خریداران اچ پی ال به خصوص خریداران صفحه کابینت می باشد.

در ادامه این مقاله به نحوه تولید صفحه کابینت و ویژگی های آنها در شرکت های مختلف می پردازیم

برای تولید صفحه ی کابینت ابتدا ضخامت صفحه مورد نظر بسته به انتخاب مشتری با ام دی اف تولید میگردد برای مثال برای یک صفحه کابینت به ضخامت ۲/۳ سانت از دو ام دی اف به ضخامت ۱۶ میل استفاده می شود. این دو ورق به هم پرس شده ( اصطلاحا دوبل صفحه آماده می شود ) و سپس ابزار لبه صفحه بر روی آن زده می شود  و ورق اچ پی ال توسط دستگاه روی آن پرس می گردد ، بعد از این عمل

هنگامیکه چسب روکش خشک شد توسط دستگاه POST FORMING اچ پی ال به دور ام دی اف می گردد.

مراحل تولید بسیار ساده می باشد بدین گونه که گمان م یشود همه شرکت ها باید کیفیت یکسانی داشته باشد اما چه مسائلی شرکت ها را از هم متمایز می کند. اولین و مهمترین مسئله استفاده از مواد اولیه با کیفیت می باشد اعم از نوع اچ پی ال انتخابی , نوع ام دی اف ، نوع چسب و …

بیشتر اچ پی ال های مورد استفاده در ایران از شرکت های ترک تهیه می شود که اکثرا از دو اچ پی ال گنتاش و شرکت آس­د استفاده می گردد شرکت های مطرح اروپایی مانند آرپا هم در ایران فعالیت و حضور داشته است .

مسئله بعد انتخاب ام دی اف خام به عنوان مغز در صفحه های کابینت می باشد. شرکت های مطرح در این زمینه ابتدا از برندهای خارجیو در صورت نبود آن از برند آرین سینا در ایران استفاده می کنند ( دقت فرمایید با توجه به اینکه طول صفحه کابینت ۱۰/۴ می باشد ) شرکت های مطرح از ام دی اف به همین سایز استفاده می کنند البته بعضی از شرکت ها از سایز ۳۶۶ به علاوه ۴۴ سانتیمتر استفاده می کند که این استاندارد نمی باشد)

چسب یکی از مهمترین مسائل در تولید صفحه های کابینت می باشد که باعث بهتر چسبیدن روکش یا همان اچ پی ال به صفحه کابینت و در نهایت POST FORM بهتر آن می گردد.

صفحه کابینت

صفحه کابینت

صفحه کابینت | سنگ کورین | کورین هانکس | کورین هیوندای | آلاچیق

نکته : در تولید صفحه کابینت هنگام POST FORM ، شرکت های مطرح به لحاظ زیبایی و کیفیت صفحه و لب تخت نشان دادن آن از ردیوس ۲ الی ۴ استفاده می کنند.

  • گزینه جانبی که در تولید صفحه کابینت تاثیر بسیار زیادی ندارد ولی برای جذب و انتخاب آزادنه مشتری دسته رنگ و تنوع رنگ شرکت تولید کننده می باشد . بدین گونه که مشتری با توجه به رنگ کابینت و دیگر رنگ های استفاده شده در منزل بتواند رنگ دلخواه خود را انتخاب کرده و رضایت کامل را داشته باشد.
  • صفحه کابینت قابلیت تولید از ضخامت ۲/۵ ، ۳/۲ ، ۵ ، ۶ و ۷ سانتی متر را دارد
  • صفحه کابینت از عرض ۳۰ تا عرض ۱۲۰ قابلیت تولید دارد
  • طول اکثر صفحه کابینت ها ۴/۱۰ می باشد.

جمع بندی

اگر دنبال متوسط ترین متریال یا همان مواد اولیه در بازار برای پروژه خود هستید به نحوی که همه پارامترها را در حد متوسط داشته باشد چه از نظر قیمت و چه منظر کیفیت و چه تنوع رنگ و چه استقامت و … احتمالا صفحه های ام دی اف یکی از بهترین انتخاب ها برای شما خواهد بود.

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : صفحه,کابینت,ام,دی,اف,چیست,؟, نویسنده : kavoosifar daneshamoozbartar بازدید : 180 تاريخ : جمعه 20 ارديبهشت 1398 ساعت: 14:39

طراحی سایت در اردبیل


امروزه با رشد اینترنت و فضای وب داشتن یک سایت اینترنتی برای رشد هر کسب و کار و هر شخصی لازم شده است امروزه میتوانید به وسیله وبسایت اینترنتی بسیاری از کار ها انجام دهید برای مثال اگر کسب و کاری دارید کسب و کار خود را به همراه محصولات در وبسایت خود معرفی کنید و با امکان خرید آنلاین محصول ، محصولات خود را به صورت آنلاین به فروش برسانید و یا اگر کسب و کاری ندارید میتوانید یاداشت ها و نمونه کار های خود را در وبسایت خود منتشر کنید داشتن وب سایت حتی برای کسانی که تولید محتوا میکنند برای مثال خبرگذاری ها و املاک ها امری بسیار ضروری است چون مخاطبان میتوانند به راحتی به وسیله وبسایت به محتوا دسترسی داشته باشند شرکت های زیادی با عنوان طراحی سایت در اردبیل مشغول به کار هستند که شما میتوانید آن ها را مقایسه کرده و بهترین آن ها را برای طراحی سایت انتخاب کنید همچنین میتوانید طراحی سایت خود را به مبین پلاس (mobinplus.ir)نیز بسپارید
پشتیبانی و سفارش طراحی سایت : 09223350313

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : طراحی,سایت,در,اردبیل,طراحی سایت در اردبیل, نویسنده : kavoosifar daneshamoozbartar بازدید : 167 تاريخ : دوشنبه 16 ارديبهشت 1398 ساعت: 13:47

دانلود رمان تب یک اثر نسبتا طولانی از داستان است که به طور معمول در قالب روایت نوشته شده است و معمولا به عنوان یک کتاب منتشر می شود.

داستان Murasaki Shikibu از Genji (1010) به عنوان اولین رمان جهان معرفی شده است. انتشار کتاب های چاپ شده در چین منجر به ظهور رمان های کلاسیک چینی توسط سلسله مینگ شد .

i620_1111.jpg

والتر اسکات میان رمان ها تقاوت خاصی قرار داد مثل رمان تب که منجربه اتفاقات شگفت انگیز و غیر معمولی شد .

رمان یک داستان طولانی و تخیلی است که تجربه های انسانی را توصیف می کند. رمان در دوران مدرن معمولا از سبک پروسس ادبی استفاده می کند.

دانلودرمان تب

میگوئل د کارانتز، نویسنده دون کیشوت به عنوان اولین رمان نویس معروف اروپایی عصر مدرن مطرح می شود.

از سوی دیگر، رمان ها می توانند واقعیت های اجتماعی، سیاسی و شخصی یک مکان و دوره را با وضوح و جزئیات که در آثار تاریخ پیدا نشده اند، نشان دهند.

دنیای جدیدی از مد روز فردی، دیدگاه های شخصی، احساسات صمیمی، اضطراب های مخفی، " رفتار" و "سر و صدا" با

دانلود رمان آدم و حوا و روابط عاشقانه مرتبط است.

در قرن هفدهم، منتقدان دانلود رمان روزای بارونی را به عنوان یک رشته حماسی به عنوان رقیب کوتاه خود دیدند. با این حال، تعریف دقیقی از تفاوت در طول این نوع داستان به طور سنتی به این مفهوم متصل شده‌ است که یک رمان باید "کلیت زندگی" را در خود بگیرد.

در اصل، ادبیات عاشقانه در فرانسه کهن، انگلیسی - نورمن و Occitan و بعدها در زبان انگلیسی، ایتالیایی و آلمانی نوشته شده‌است. در اوایل قرن سیزدهم، رمان آدم و حوا به طور فزاینده‌ای به عنوان نثر نوشته می‌شدند.

اگر چه شکل‌های اولیه رمان در تعدادی از مکان‌ها یافت می‌شوند، از جمله رم،  ژاپن و انگلستان، اما رمان اروپایی اغلب گفته می‌شود که در سال ۱۶۰۵ با دن‌کیشوت آغاز شده است .

اشعار حماسی، شباهت‌های بسیاری با رمان دارند و پیشینه رمان به رشته شعر حماسی باز می‌گردد، هر چند که بار دیگر به صورت یک سنت دست ‌نخورده باقی نماند.  البته شاید در اینجا از دانلود رمان بازگشت ارباب جوان یا اینکه در اصل از رمان دون جوانی هم سخنی اوردیم .

واژه "رمان" از تولید داستان‌ های کوتاه، یا novella که بخشی از فرهنگ شفاهی European در اواخر قرن نوزدهم باقی مانده‌است سرچشمه گرفته است .

رمان ققنوس

ادبیات مردمی همچنین رمان آسمان دیشب آسمان امشب را به خود جلب کرد، اما با کنایه، به طور طنز آمیز و کنایه آمیز، نیت خود را به نمایش گذاشت.

نثر به نحو فزاینده‌ای جذاب شد، زیرا نویسندگان را قادر می‌ساخت تا داستان‌های مشهور را با تاریخ‌های جدی که به طور سنتی در نثر تشکیل می‌شد مرتبط کنند، و همچنین می‌توانستند به راحتی ترجمه شوند.

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : دانلود,رمان,تب, نویسنده : kavoosifar daneshamoozbartar بازدید : 158 تاريخ : شنبه 14 ارديبهشت 1398 ساعت: 10:24

درمان موهای زائد با دستگاه لیزر الکساندرایت چگونه است

تاکنون روش‌های زیادی برای رفع موهای زائد ابداع شده است، برخی روشها که موقتی و قدیمی‌ هستند عبارتند از: دستگاه‌های موکن خانگی، اپیلاسیون، کرم ها و پودرهای موبر، بند انداختن و استفاده از موچین، تیغ اصلاح، اپیلاسیون و محلول‌های شیمیایی. پس از استفاده از روش های مذکور موهای زائد دوباره رشد خواهند کرد و حتی هر کدام از این روش‌ها می توانند عوارضی مانند حساسیت نیز ایجاد کنند.

لیزر یک پالسی از نور است که با حفظ سلامت بافت‌های اطراف به گرما تبدیل شده و با نفوذ به فولیکول مو، توسط پیگمنت های موجود در مو جذب شده و موجب از بین رفتن موها درون پیاز مو میشود. رفع موهای زائد روشی دائمی است زیرا با انجام آن احتمال رویش مجدد مو از بین می‌رود و به پوست آسیب گرمایی نمی‌رسد.

برای رفع انواع موهای زائد میتوان از تنوع لیزرها و منابع نوری آن‌ها استفاده کرد. دستگاه لیزر موهای زائد منجر به کاهش دائمی و دراز مدت موهاش شده و روشی غیر تهاجمی است.

استفاده از لیزر برای رفع موهای زائد بدن و صورت و برای همه افراد با انواع و رنگ‌های مختلف پوست امکان پذیر است. پیش از این از روش درمانی لیزر برای رفع موهای زائد تنها برای افراد با رنگ پوست روشن استفاده میشد اما با پیشرفت تکنولوژی، امروزه این جراحی برای بیماران با رنگ پوست تیره هم انجام می‌شود و برای آن ها امن بوده و خطری ندارد.

برای از بین بردن موهای زائد در بیشتر افراد باید چند مرحله لیزر انجام شود.

در برخی موارد ممکن است که زمان از بین رفتن موهای زائد چندین سال زمان ببرد. باید به مراقبت‌هایی که پس از انجام لیزر نیاز است توجه داشت. تشخیص اسن که چه کسی به انجام لیزر نیاز دارد و تا چه میزان باید این کار را انجام دهد تا کاملا موها رفع شوند، غیر ممکن است.

بهترین و موثرترین شیوه برای درمان موهای زائد موجود در قسمت بازو، سینه، پشت و شانه است.

دوره درمان لیزر به دلیل متفاوت بودن افراد و الگوی رشد موها، در هر فرد متفاوت است اما به طور میانگین برای برطرف شدن موها بین ۳ تا ۷ جلسه نیاز است.

مزیت‌های از بین بردن موهای زائد با لیزر

لیزر موی زائد و ایجاد ظاهری بهتر موجب ایجاد احساس مثبت و خوبی در شما میشود، دیگر به خاطر رشد موهای صورت و یا دست و پاها نگران یا خجالت زده نخواهید شد. به طور کلی باعث افزایش اعتماد به نفس در شما میشود.

شاید بدون حساب و کتاب کردن و تنها با شنیدن هزینه انجام لیزر تصور کنید که درمان گرانی است، اما اگر عمیق‌تر بررسی کنید انجام لیزر منجر به صرفه‌جویی در هزینه نیز میشود. زیرا در طولانی مدت استفاده از دیگر روشها که موقتی هستند، بسیار گرانتر خواهد بود.

یک بار زمانی را صرف انجام لیزر خواهید کرد و برای همیشه از شر موهای زائد و دردسرهای آن آسوده خواهید بود. دیگر نیاز ندارید به طور مرتب اپیلاسیون و … را انجام دهید و در زمان شما صرفه جویی زیادی خواهد شد.

با انجام لیزر دیگر مشکلاتی نظیر رشد مو در زیر پوست و عفونت و درد ناشی از آن را نخواهید داشت.

برای رفع و کاهش موهای زائد استفاده از درمان لیزر مورد تایید FAD قرار گرفته است.

سریع است و نیاز به جراحی و یا بستری شدن ندارد و پس از انجام آن قادر به حرکت هستید.

در میان تمام روشهای موجود، درد و ناراحتی کمتری دارد.

بسیار سریع میتوانید وسعت زیادی از موهای زائد را از بین ببرید.

این روش اثر مضری بر پوست ندارد.

با توجه به حساسیت محل می توان آن را تنظیم کرد.

اقدامات پیش از انجام لیزر

پیش از اقدام به انجام لیزر، باید بیمار توسط متخصص پوست و مو مورد معاینه قرار گیرد. در این جلسه معاینه بیمار انتظارات خود را از انجام لیزر بازگو کرده و پزشک از خطرات بالقوه صحبت میکند. بیمار باید موارد زیر را پیش از انجام لیزر رعایت کند:

دو هفته پیش از انجام لیزر بیمار نباید کارهایی از قبیل: موم انداختن، تزریق کلوژن جهت جوان سازی پوست، گرفتن حمام آفتاب، استفاده از رختخواب های الیافی را انجام دهد.

هم چنین بیمار باید از هر چیزی مانند عطر ،خوشبو کننده بدن که ممکن است باعث بروز حساسیت در ناحیه لیزر شود، اجتناب نماید.

بیمار نباید داروهایی هم چون آسپیرین، داروهای ضد التهاب و مکمل های گیاهی که منجر به افزایش خطر خونریزی می‌شوند، استفاده کند.

افراد مناسب برای انجام لیزر موهای زائد

به طور کلی درمان با لیزر برای افراد با پوست روشن و موی تیره به جلسات کمی نیاز دارد، پس توجه داشته باشید اگر هم قصد انجام لیزر و هم برنزه کردن را دارید، ابتدا لیزر را انجام دهید و سپس برای برنزه شدن اقدام نمایید. اما به طور کلی لیزر برای درمان بیشتر افراد با رنگ پوست‌های مختلف و حتی درمان موهای قهوه‌ای روشن نیز استفاده میشود.

گفتنی است موهایی که به طور طبیعی به رنگ زرد، قرمز روشن یا سفید هستند رنگدانه کمی در ریشه خود دارند، به همین دلیل نمی‌توان این موها را با هیچ نوع لیزری به طور کامل از بین برد.

استفاده از لیزر برای کودکان نیز مناسب است. در مواردی مثل خال مادرزادی مودار و یا پرمویی میتوان با لیزر موهای زائد را از بین برد. اما برای انجام لیزر در کودکان، باید حداقل ۱۲ سال سن داشته باشند تا شیوه درمان را متوجه شده و همکاری کنند.

نواحی مناسب بدن برای از بین بردن موهای زائد با لیزر

هر قسمت از بدن که بخواهید را میتوان با لیزر درمان کرد. اما در زنان انجام لیزر در کشاله زان، بازوها، لب بالا، چانه، و زیر بغل رایجتر است. در مردان بیشتر در شانه‌ها، کمر و ناحیه ریش لیزر انجام میشود.

بهترین لیزر برای رفع موهای زائد

یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه های لیزر دنیا برای رفع موهای زائد، لیزر الکساندریت نابلکس است، از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه فوق العاده قابلیت تنظیم طول موج و میزان انرژی مورد نیاز برای درمان انواع مختلف مو و پوست است. در میان روش های موجود در دنیا برای از بین بردن موهای زائد، این دستگاه دارای بیشترین کارایی و کمترین خطر است.

لیزر موهای زائد با دستگاه لیزر الکساندرایت برای طولانی مدت باقی خواهد ماند و هیچ عوارضی ندارد و انتظارات بیمار را برآورده میکند. لیزر آلکساندرایت در میان انواع لیزرهایی که در بازار موجود است، بیشترین تاثیر را برای از بین بردن موهای تیره و ضخیم دارد، با داشتن این ویژگی بارز لیزر آلکساندرایت برای نژاد ایرانیان مناسب است.

عوارض از بین بردن موهای زائد با لیزر عبارتند از:

با توجه به رنگ پوست، نتیجه انجام لیزر متفاوت خواهد بود و در واقع میزان اثربخشی آن به رنگ پوست فرد بستگی دارد. هم چنین نمی‌توان از سوختن پوست جلوگیری کرد.

چه افرادی نباید لیزر موهای زائد را انجام دهند

از بین بردن موهای زائد با لیزر برای خانمهای باردار ممنوع است.

در حین مصرف برخی داروها انجام لیزر ممنوع است. اگر در حال استفاده از داروهایی مثل ترکیبات حاوی رتینوئیک اسید نظیر آکوتان و راکوتان یا ترکیبات دارای اسید رتینوئیک و ترکیبات پیلینگ، حتما به پزشک متخصص اطلاع دهید تا اقدامات لازم را پیش از لیزر کردن انجام داده و یا به طور کلی انجام لیزر را به زمان دیگری موکول نماید.

در صورتی که به بیماری‌های پوستی مبتلا هستید.

در صورتی که دیابت دارید.

اگر دچار بیماری پوستی مادرزادی باشید.

اگر مبتلا به بیماری قلب و عروق باشید.

اگر به بیماری های عفونی مبتلایید

اگر پوست خیلی تیرهای دارید یا به تازگی پوست شما دچار آفتاب سوختگی شده است.

سن شما کمتر از ۱۷ سال است

علاوه بر موارد بالا که موارد منع انجام لیزر هستند، هم چنین در افراد مشکوک به سرطان لوزه یا تیروئید نیز نباید این روش استفاده شود. در بالا ذکر شد که انجام لیزر برای خانمهای حامله ممنوع است اما باید بدانید که هنوز اثر لیزر بر جنین مشخص نیست اما در کل در زنان باردار استفاده از این روش توصیه نمیشود.

نکته: هر گز نباید به طور مستقیم به اشعه دستگاه لیزر موهای زائد نگاه کنید و حتما باید بیمار و پزشک از عینک مخصوص استفاده کنند.

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : درمان,موهای,زائد,با,دستگاه,لیزر,الکساندرایت,چگونه,است, نویسنده : kavoosifar daneshamoozbartar بازدید : 177 تاريخ : پنجشنبه 12 ارديبهشت 1398 ساعت: 22:06

نرم افزار بهاي تمام شده به كاربران اين امكان را مي دهد كه قيمت تمام شده كليه محصولات خود را با توجه به عمليات ثبت شده در بخش توليد وهمچنين صورت هزينه هاي انجام شده طي دوره بدست آورد .

 

 

نرم افزار قيمت تمام شده داراي گزارشات متنوع مي باشد كه بصورت فهرست وار بدين ترتيب مي باشد.

 

1)خلاصه صورت سيستم بهاي تمام شده دامداري

 

2)خلاصه گزارشات اطلاعات دامهاي مولد(دارائيهاي ثابت)

 

3)خلاصه گزارش اطلاعات دام هاي غير مولد (دارئيهاي جاري)

 

4)گزارش سني دام ها

 

5)صورت استهلاك دامهاي مولد

 

6)صورت هزينه مواد مصرفي رده ها

 

7)صورت هزينه كار و سربار رده ها

 

8)تعداد و ارزش دامها به تفكيك گروه در پايان دوره

 

3.همچنين اين سيستم داراي يك نرم افزار اتوماتيك بررسي اطلاعات توليد مي باشد كه تمامي خطاهاي كاربري را در بخش توليد بصورت اتوماتيك تصحيح مي نمايد. بخشهاي كلي اين سيستم به ترتيب زيراست

 

 

 

روند كار سيستم از استقرار دامها با قيمت اوليه شروع واستقرار يك بار صورت مي گيرد. پس از آن كاربر مي تواند در هر بازه زماني (مثلا يك ماهه ،فصلي و6ماهه ويا سالانه ).هزينه هاي طي دوره را با كدينگ آزاد به نرم افزار وهمچنين اتصال سيستم توليد را به قيمت تمام شده انجام دهد.

 

  پس از آن با شروع عمليات محاسبه نرم افزار فرآيند محاسبات را انجام و گزارشات نهايي را در اختيار كاربر قرار مي دهد.در صورتيكه كاربر نياز  به گزارشات بيشتري داشته باشد مي تواند در سيستم گزارش رز اين گزارشات را طراحي نمايد.

برخي از مواردي كه  نرم افزار قيمت تمام شده بصورت خروجي ارائه مي نمايد عبارت است از:

1.امكان تخصيص هزينه ها با ضرائب دلخواه در هر دوره

2.امكان تعيين آيتم ها ي محاسباتي (مثل مبناي استهلاك، درصد ارزش اسقاط ، تعداد سال استهلاك و........)

3.محاسبه تركيب گله در دوره

4.محاسبا‌ت شامل: ( 1- محاسبه رشد 2- كار ومواد وسربار هر دام در دوره 3- كار مواد وسر بار شير4- توقف گوساله براي تليسه وگاو 5- توقف شير6- سقط 7- مرده زايي(تليسه وگاو) 8- بازده موثر گوساله (تليسه ، گاو وشير) 10- هزينه هاي عمومي شير وقيمت يك كيلو شير)11- دامروز دام ها در حالت مختلف گاوها 12- ارزش منصفانه)

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : نرم,افزار,بهای,تمام,شده, نویسنده : kavoosifar daneshamoozbartar بازدید : 147 تاريخ : چهارشنبه 11 ارديبهشت 1398 ساعت: 0:42

فروش دستگاه تصفیه آب خانگی در اصفهان
در حالت کلی تسویه آب به سیستم ها و یا فر آیند هایی اطلاق می گردد که برای جداسازی ذرات و 

یا آلودگی ها از آب به کار گرفته می شود .
 

تعمیر دستگاه تصفیه آب 

خانگی در اصفهان
به عبارتی هر سیستمی که شامل فیلتری از هر نوعی باشد یک دستگاه تسویه آب خانگی تا ابعاد 

بزرگ تر مثل دستگاه تصفیه آب صنعتی و حتی تصفیه آب خانه های آب شهری را در بر گیرد .

قطعات تشکیل دهنده ی دستگاه تصفیه آب 
 

دستگاه تصفیه آب
اجزای تشکیل دهنده ی دستگاه تصفیه آب می تواند شامل لامپ فرا بنفش ، فیلتر کربن اکتیو ، اسمز 

معکوس ، واحد تقطیر یا هر فرآیند جداسازی دیگری باشد .

فروش دستگاه تصفیه آب خانگی در اصفهان لینک فروش دستگاه تصفیه آب خانگی در اصفهان 
در حالت کلی تسویه آب به سیستم ها و یا فر آیند هایی اطلاق می گردد که برای جداسازی ذرات و 

یا آلودگی ها از آب به کار گرفته می شود .

به عبارتی هر سیستمی که شامل فیلتری از هر نوعی باشد یک دستگاه تسویه آب خانگی تا ابعاد 

بزرگ تر مثل دستگاه تصفیه آب صنعتی و حتی تصفیه آب خانه های آب شهری را در بر گیرد .

قطعات تشکیل دهنده ی دستگاه تصفیه آب 

اجزای تشکیل دهنده ی دستگاه تصفیه آب می تواند شامل لامپ فرا بنفش ، فیلتر کربن اکتیو ، اسمز 

معکوس ، واحد تقطیر یا هر فرآیند جداسازی دیگری باشد .

 

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : فروش,دستگاه,تصفیه,آب,خانگی,در,اصفهان,فروش دستگاه تصفیه آب خانگی در اصفهان, نویسنده : kavoosifar daneshamoozbartar بازدید : 163 تاريخ : سه شنبه 10 ارديبهشت 1398 ساعت: 13:16

پاورپوینت صندوقهای سرمایه گذاری مشترک

  • پاورپوینت صندوقهای سرمایه گذاری مشترک

    دانلود پاورپوینت با موضوع صندوقهای سرمایه گذاری مشترک، در قالب pptx و در 78 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

    تعریف صندوقهای سرمایه گذاری مشترک

    مزایای صندوق های سرمايه گذاري

    معایب و ریسک‌های بالقوه صندوق های سرمايه گذاري

    صندوق های سرمايه گذاري

    اشکال حقوقی تأسیس صندوق‌ها

    قوانین حاکم بر صندوق‌ها

    بازدة سرمایه‌گذاری در صندوق

       طبقه‌بندی صندوق‌ها بر حسب ساختار

    صندوق‌های مشترک با سرمایة باز

    صندوق‌های مشترک با سرمایة بسته

    طبقه‌بندی صندوق براساس نوع سرمایه‌گذاری

    صندوق‌های کوتاه‌مدت- صندوق‌های بازار پول

    صندوق‌های بلند ‌مدت- صندوق‌های اوراق قرضه

    صندوق‌های بلند ‌مدت- صندوق‌های سهام

    صندوق‌های بلند ‌مدت- صندوق‌های ترکیبی

    سهم انواع صندوق‌هاي سرمايه‌گذاري از نظر نوع سرمايه‌گذاري در ايالات متحده

    تعداد خانوارها و گروه های سنی ای که در صندوق ها سرمایه گذاری نموده اند

      تعریف صندوق سرمایه گذاری بر اساس قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران

    هدف از تشكيل صندوق

    صندوق سرمایه گذاری در اوراق بهادار

    ضرورتهای شکل گیری صندوقها در ایران

    مسایل و مشکلات تشکیل صندوق در ایران

    مقررات مصوب صندوقها

    انواع صندوقهای سرمایه گذاری

    صندوق هاي مشترك سرمايه گذاري در بازار پول

    صندوق هاي مشترك سرمايه گذاري در اوراق بهادار با درآمد ثابت

    صندوق هاي مشترك سرمايه گذاري متوازن

    صندوق هاي مشترك سرمايه گذاري در سهام شركت‌ها

    صندوق هاي مشترك سرمايه گذاري بين المللي(جهاني)

    صندوق‌های مشترک سرماِيه‌گذاری خاص (صنعت يا منطقه خاص )

    صندوق‌های مشترک سرمايه گذاری اخلاق مدار

    صندوق‌های مشترک سرمايه گذاری شاخصی

    آمار صندوقهای سرمایه گذاری در ایران

    نحوة تشکیل صندوقهای سرمایه گذاری در ایران

    واحد سرمایه گذاری ممتاز

    واحد سرمایه گذاری عادی

    ارکان صندوقهای سرمایه گذاری

    مجمع صندوق

    مدير صندوق

    متولي صندوق

    ضامن

    حسابرس

    كارگزاران صندوق

    تخلفات

    اختیارات و اقدامات انضباطی

    كارمزد اركان و هزينه‌هاي صندوق

    ﺳﺎزوﻛﺎر ﻧﻈﺎرت ﺑﺮ ﺻﻨﺪوقﻫﺎي ﺳﺮﻣﺎﻳﻪ ﮔﺬاري

    نظارت سازمان بورس

    نظارت ارکان صندوق

    نحوة سرمايه‌گذاري در صندوق‌ها

    صندوق‌های زمین و ساختمان

    مزیت صندوق‌های زمین و ساختمان

    ریسک صندوق‌های زمین و ساختمان

    ارزش‌گذاري واحدهاي سرمايه‌گذاري

    مديران صندوق( مدير سرمايه‌گذاري – مدير ساخت – مدير ناظر)

    هيأت مديرة صندوق

    متعهد پذيره‌نويسي صندوق

    متعهد پذيره‌نويسي صندوق

    صندوق های سرمایه گذاری شاخصی


    قسمتی از متن:

    مزایای صندوق های سرمايه گذاري

    1. مدیریت حرفه ای: یکی از مزایای مهم صندوق های سرمايه گذاري آن است که توسط گروهی از تحلیل گران و افراد حرفه ای مدیریت می شوند و همین مساله نکته ی بسیار مهمی برای سرمایه گذاران به ویژه سرمایه گذاران خرد و غير حرفه اي به شمار می رود.

    2. تنوع در سرمايه گذاري: براساس تئوری های مالی با افزایش تنوع در سرمایه گذاری می توان خطر سرمایه گذاری را کاهش داد و کاهش قیمت یک سهم را با افزایش در سایر اوراق بهادار جبران کرد. معمولاً سبد صندوق های سرمايه گذاري بزرگ حاوی ده ها سهم و یا اوراق مشارکت متنوع است تا خطر سرمایه گذاری به حداقل برسد.

    3. هزينه هاي معقول: هزينه هاي خريد و فروش سهام صندوق هاي سرمايه گذاري مشترك ، به نسبت نوسانات احتمالي و غير قابل پيش بيني در خريد و فروش مستقيم سهام، به مراتب پايين تر است

    توضیحات:

    این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع " صندوقهای سرمایه گذاری مشترک "  می باشد که در حجم 78 اسلاید، همراه با تصاویر، جداول، آمار و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی درسهای مدیریت سرمایه گذاری، مدیریت سرمایه گذاری پیشرفته، مدیریت سرمایه گذاری و ریسک، تصمیم گیری در مسائل مالی، بازارها و نهادهای مالی و ...  رشته های حسابداری و مدیریت مالی مورد استفاده قرار گیرد.

    پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : پاورپوینت,صندوقهای,سرمایه,گذاری,مشترک, نویسنده : kavoosifar daneshamoozbartar بازدید : 146 تاريخ : سه شنبه 10 ارديبهشت 1398 ساعت: 3:21

امروزه پرداخت قبوض بسیار آسان شده است در زمان های مه چندان دور شما باید با در دست داشتن قبض های خود که به صورت ماهانه یا دوماهه توزیع می شد به بانک ها مراجعه کرده و برای پرداخت قبض خود اقدام نمایید  .

5aip_bill-pay.jpg

قبض برق

برای پرداخت قبض برق شما می توانید با در دست داشتن قبض خود به خودپرداز ها مراجعه کرده یا با شناسه قبض و شناسه پرداخت به وسیله سایت های پرداخت یا از طریق تلفن های موجود وجه قبض خود را پرداخت نمایید .

صورتحساب های برق ماهانه یا دو دوره ماهانه هست که درب منازل توزیع می شود .

قبض آب

قبض آب هم مثل قبض برق به صورت ماهانه یا دو ماهه درب منازل توزیع می شود که شما برای پرداخت قبض آب باید از طریق خودپرداز یا سایت ها و اپلیکیشن های بانکی خود یا از طریق تلفن پرداخت وجه قبض اقدام نمایید .

قبض تلفن

یکی از کار های مفیدی که در جهت حمایت از محیط زیست انجام شد حذف قبض تلفن بود دیگر مثل گذشته قبض ها درب منازل توزیع نمی شود و هر ماه با تماس با تلفن منزل شما به شما اطلاع داده می شود که از طریق شماره خاصی از هزینه قبض خود آگاه و با پرداخت قبض تلفن ثابت خود این اقدام را تکمیل نمایید .

شما می توانید با گرفتن شناسه قبض و شناسه پرداخت از سامانه تلفنی مخابرات و پرداخت قبض تلفن خود به راحتی این کار را انجام دهید .

قبض گاز

این قبض هم مثل سایز قبوض همچنان به صورت دوره ای درب منازل توزیع می شود که شما مثل سایر قبوض می توانید با در دست داشتن شناسه پرداخت و شناسه قبض برای پرداخت قبض گاز خود اقدام نمایید .

قبض تلفن همراه یا موبایل

خوشبختانه شرکت مخابرات علاوه بر حذف قبض تلفن های ثابت خود ، قبض های تلفن های همراه را نیز حذف کرده و ماه به ماه با ارسال پیامک به موبایل مشترکین را از پرداخت قبض موبایل خود آگاه می سازند در این پیامک هزینه های استفاده شده و همچنین شناسه پردخت و شناسه قبض موجود هست که مشترکین می توانند برای پرداخت قبض تلفن همراه خود از آنها استفاده نمایند .

یکی دیگر از امکانات سایت های پرداخت و خرید شارژ که به تازگی راه افتاده است شارژ مستقیم است که شما دوستان می توانید با وارد کردن شماره مورد نظر که قصد شارژ کردن آن را دارید تا به صورت خودکار شماره مورد نظر شارژ بشود . با خرید شارژ مستقیم ایرانسل در وقت خود صرفه جویی کنید .

 

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : پرداخت,قبوض,بسیار,آسان, نویسنده : kavoosifar daneshamoozbartar بازدید : 140 تاريخ : دوشنبه 9 ارديبهشت 1398 ساعت: 13:22

رمان یک اثر نسبتا طولانی از داستان است که به طور معمول در قالب روایت نوشته شده است و معمولا به عنوان یک کتاب منتشر می شود.

داستان Murasaki Shikibu از Genji (1010) به عنوان اولین رمان جهان معرفی شده است. انتشار کتاب های چاپ شده در چین منجر به ظهور رمان های کلاسیک چینی توسط سلسله مینگ شد .

میگوئل د کارانتز، نویسنده دون کیشوت به عنوان اولین رمان نویس معروف اروپایی عصر مدرن مطرح می شود.

والتر اسکات میان رمان ها تقاوت خاصی قرار داد مثل رمان عاشقانه که منجربه اتفاقات شگفت انگیز و غیر معمولی شد .

رمان یک داستان طولانی و تخیلی است که تجربه های انسانی را توصیف می کند. رمان در دوران مدرن معمولا از سبک پروسس ادبی استفاده می کند.

دانلود رمان عاشقانه

از سوی دیگر، رمان ها می توانند واقعیت های اجتماعی، سیاسی و شخصی یک مکان و دوره را با وضوح و جزئیات که در آثار تاریخ پیدا نشده اند، نشان دهند.

دنیای جدیدی از مد روز فردی، دیدگاه های شخصی، احساسات صمیمی، اضطراب های مخفی، " رفتار" و "سر و صدا" با

رمان های جدید و روابط عاشقانه مرتبط است.

در قرن هفدهم، منتقدان رمان های عاشقانه را به عنوان یک رشته حماسی به عنوان رقیب کوتاه خود دیدند. با این حال، تعریف دقیقی از تفاوت در طول این نوع داستان به طور سنتی به این مفهوم متصل شده‌ است که یک رمان باید "کلیت زندگی" را در خود بگیرد.

اگر چه شکل‌های اولیه رمان در تعدادی از مکان‌ها یافت می‌شوند، از جمله رم،  ژاپن و انگلستان، اما رمان اروپایی اغلب گفته می‌شود که در سال ۱۶۰۵ با دن‌کیشوت آغاز شده است .

در اصل، ادبیات عاشقانه در فرانسه کهن، انگلیسی - نورمن و Occitan و بعدها در زبان انگلیسی، ایتالیایی و آلمانی نوشته شده‌است. در اوایل قرن سیزدهم، رمانهای عاشقانه به طور فزاینده‌ای به عنوان نثر نوشته می‌شدند.

اشعار حماسی، شباهت‌های بسیاری با رمان دارند و پیشینه رمان به رشته شعر حماسی باز می‌گردد، هر چند که بار دیگر به صورت یک سنت دست ‌نخورده باقی نماند.  البته شاید در اینجا از رمان ایرانی یا اینکه در اصل از رمان عاشقانه ایرانی هم سخنی اوردیم .

نثر به نحو فزاینده‌ای جذاب شد، زیرا نویسندگان را قادر می‌ساخت تا داستان‌های مشهور را با تاریخ‌های جدی که به طور سنتی در نثر تشکیل می‌شد مرتبط کنند، و همچنین می‌توانستند به راحتی ترجمه شوند.

دانلود رمان

ادبیات مردمی همچنین رمان جدید عاشقانه را به خود جلب کرد، اما با کنایه، به طور طنز آمیز و کنایه آمیز، نیت خود را به نمایش گذاشت.

واژه "رمان" از تولید داستان‌ های کوتاه، یا novella که بخشی از فرهنگ شفاهی European در اواخر قرن نوزدهم باقی مانده‌است سرچشمه گرفته است .

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : رمان, نویسنده : kavoosifar daneshamoozbartar بازدید : 162 تاريخ : يکشنبه 1 ارديبهشت 1398 ساعت: 19:58

لینک دوستان

خبرنامه